Tip

Vul onderstaande formulier in dat naar de manager van onze praktijk wordt gestuurd. Zij werkt op woensdag en donderdag.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


Klacht

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt.

Dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. Is dit lastig voor u of komt u

er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en

onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u

naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan

proberen te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft

daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is

vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE.

 

De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088

0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet

uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie

huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist)

en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De

commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u

vinden op www.skge.nl.