Vul onderstaande formulier in dat naar de manager van onze praktijk wordt gestuurd. Zij werkt op woensdag en donderdag.
Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt.
Dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. Is dit lastig voor u of komt u
er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en
onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u
naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan
proberen te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft
daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is
vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE.
De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088
0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet
uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie
huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist)
en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De
commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u
vinden op www.skge.nl.